lørdag 12. november 2011

Grei skuring mot Sandnes

Sandnes IBK - Sola IBK 0-9
(0-3, 0-5, 0-1)
Sandnes ga som forventet ikke Soladamene allverdens kamp for de tre poengene i dagens kamp i Hanahallen.
Det var stort sett enveiskjøring hele kampen, og hadde det ikke vært for en gammel Solakjenning, Ida Olaussen i Sandnesmålet, så hadde nok sluttresultatet blitt enda styggere.
Sandnesjentene kjempet heltemodig, og vi fikk bare vist frem finspillet i små perioder. To nye debutanter i dagens kamp, Hilde Wilmann scorte to flotte mål og Monica Larsen viste gode takter fra backplass.
Årets potet, Trine Andreassen, ble plassert på ving i dag, og takket for det med fire susere!

Dagens Soladame: Kristin Nilsson -var over hele banen og produserte fire poeng fra en uvant centerplass
Dagens debutant: Hilde Wilmann - skulle egentlig ikke spille pga vond rygg, men den nordlandske krigeren bet tennene samen og scorte to mål.
Dagens hissigpropp: Eirin Kristiansen - Til vanlig søt og snill, men i dag fikk hele Hana høre hva som bor i henne!

Kampstatistikk
1.periode
05:43 0-1 Hilde Wilmann (Mari Joakimsen)
09:38 0-2 Mari Joakimsen (Kristin Nilsson)
10.12 U2 Monika Larsen 2 min  (Obstruksjon)
13:39 0-3 Trine Andreassen (Mona Skoglund)
15:18 U2 Hilde Wilmann 2 min (Slag)
2.periode
22:27 0-4 Trine Andreassen (Jannicke Manum)
27:16 0-5 Trine Andreassen (Mona Skoglund)
27:28 0-6 Kristin Nilsson (Hilde Wilmann)
37:20 0-7 Trine Andreassen (Jannicke Manum)
38:39 0-8 Hilde Wilmann (Kristin Nilsson)
3.periode
45:16 0-9 Kristin Nilsson (Mari Joakimsen)

1 kommentar:

Kristin sa...

Haha Eirin!!

Takk for orden Johan men jeg tror at du forsøker å motivere meg til å stille som "stand-in senter", haha =) Jeg savner Torveig i midten jeg!